nassies

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny "Nassie" - 27 december 2012 11:31

 Hej! Nu kommer veckans hissar och dissar.


 


Veckan hiss är... Claudia nagellack!

 

 


Claudias nagellack suuuuper biliga (10-20 kr). De håller dock bara i några dagar men de är bra för sitt pris och det finns hur många fantastiska färger som helt. Jag har själv 6 st nagellack, och jag är super nöjd med dem. De finns att berställa på internet eller köpa de på ullared för er som bor nära där.

 

 

 

Veckan diss är... Ur & Penn´s Smycken!

Ur & Penns smycken är fina men deras kvalite är inte lika bra. Jag har köpt flertals smycken därifrån och de går sönder efter typ 3 gånger. Visst de är billiga, men då finns det bättre smycken för det priset. Tyvärr men det är veckans diss...

 

 

 


 









Av Fanny "Nassie" - 26 december 2012 17:06

Då drar jag på bio då. Jag ska se Mammas Pojkar. Ska bli kul!
Då tog jag på mig det som är på bilden. Detbblev ingen proffsig bild direkt men aja....

Av Fanny "Nassie" - 26 december 2012 15:41

Nu har jag shoppat klart! Det blev inte något från Gina Tricot eller HM. För att det var sååå hysteriskt där inne. Alla knuffade varandra för att  få sin sak som de ville ha, men när jag hittade en tröja jag ville ha som var i min storlek så var den såklart sönder :( Och på HM så tyckte jag inget var snyggt, så der blev istället lite underkläder från Lindex.

Tyvärr så lägger jag inte upp bilder på mina underkläder på internet så istället bjuder jag på en bild på mig!


                                                  
                                                  
             

Av Fanny "Nassie" - 26 december 2012 13:44

Då åker jag till Centrum för att shoppa lite. Jag tänkte kolla på Gina tricot och HM om det fanns något nytt som jag gillar.

Så vi får se om jag hittar något där! Ses snart!

 
  

Av Fanny "Nassie" - 25 december 2012 17:16

Nu kommer jag att börja med månadens produkt!

Det innebär att varje månad så kommer jag att lägga upp en produkt som jag tycker om. Det kommer även innehålla vad som är lite mindre dåligt och det som är bra med den. det kommer bli som en undersökning eller recension typ..  

Jag hoppas att ni kommer att gilla det.....

Av Fanny "Nassie" - 25 december 2012 13:45

Julklapparna är ju redan öppna så därför är de inte med på bilden... :)

Av Fanny "Nassie" - 25 december 2012 13:42

Nu har vi bakat till julafton! Jag vet att julafton redan har varit men jag ska visa vad vi bakade.
Vi bakade:
- Julkolor x2
- Brända mandlar x2
- Frukt och choklad klickar
- Risfuffar toppade i choklad
- Christmas Cupcakes
Så nu förstår ni varför jag inte hunnit blogga under helgen.

Av Fanny "Nassie" - 21 december 2012 16:42

Nu är syrrans julklapp fixad. Känns rätt skönt faktiskt, för att jag hade ingen aning innan vad jag skulle köpa men det blev en:
Body butter "blood orange"- HM
Nagellack Guld- HM
Läppglans Rosa- HM
Läppglans Beige/rosa- HM
Hårnålar Guldiga- HM
Ett tenn nyckelrings hjärta- Som jag har gjort själv^^

Nu fångat bara hoppas att hon inte läser min blogg innan julafton...

Sök i bloggen

Presentation


Hej! jag heter Fanny och jag är 13 år och i denna blogg så berättar jag om min vardag och mig själv.Jag älskar cupcakes ,simning och mode.Hoppas ni gillar bloggen och besöker den fler gånger!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva om?
 Smink
 Simning
 Mitt liv...
 Skolan
 Kläder, Mode
 Vad som är inne/ute
 Olika tester
 Hunger Games?
 Naglar..
 Sweet things!
 Tips

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards