nassies

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny "Nassie" - 6 december 2012 20:15

Nu sitter jag i soffan och myser samtidigt som jag tittar på pretty little liars. Den serien är sjukt bra.... Kan bara inte sluta titta på den!!! En bild kommer lite senare när jag har laddat ner appen Internet är så sjukt jobbigt när man skriver på en iPad.

Av Fanny "Nassie" - 6 december 2012 19:55

Nu är jag tillbaka igen! Känns skönt... Jag har inte bloggat på ett tag som ni säkert märkt. Men nu är jag tillbaka och kommer att lägga upp mer bilder samt blogga. Jag har typ skrivit 1000 sådana här inlägg förut! Men nu tar jag det på allvar och startar igen!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! jag heter Fanny och jag är 13 år och i denna blogg så berättar jag om min vardag och mig själv.Jag älskar cupcakes ,simning och mode.Hoppas ni gillar bloggen och besöker den fler gånger!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva om?
 Smink
 Simning
 Mitt liv...
 Skolan
 Kläder, Mode
 Vad som är inne/ute
 Olika tester
 Hunger Games?
 Naglar..
 Sweet things!
 Tips

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards