nassies

Alla inlägg under december 2012

Av Fanny "Nassie" - 21 december 2012 10:47

Jaha, jag missad morgonträningen. Mamma missförstod mig, eftersom det var avslutning igår. Men min grupp skulle ha en till mysig avslutning tillsammans. Problemet var att jag hade ju tränarnas present, så haha. Stackars dem....
Men jag får väll åka till tränaren och lämna presenten eller nåt....
Just nu har jag duschat och testat en ny sak med håret som jag kom på. Vi får se om det funkar, om det gör det så lägger jag upp det.

Av Fanny "Nassie" - 20 december 2012 14:55

Nu har jag fått mina betyg för hösten, jag var rätt nöjd. Tyvärr så berättar jag inte mina betyg för att det är ju en liten privat sak. Innan vi fick dom så fikade vi och tittade på "The Grinch". Förlåt för er som gillar den men den SÖG!

Nu så ska jag snart åka till simningen vi ska överraska våra tränare med en.....

Hahaha... det vill du veta! Nej, man vet ju aldrig om de läser bloggen då blir det ju jätte tråkigt för de....

Av Fanny "Nassie" - 20 december 2012 14:01

Imåndags och i tisdags så hade jag julkonsert om ni minns det??

Iaf... Jag hade på mig en klänning som jag köpt från SALT, fast den kommer från märket Vila. Jag lägger upp en bild på den där nere. På svenskan förra veckan sa våran lärare att de 10 bästa dikterna från 7-9,ska läsas upp på konserten. Jag skickade in min dikt och den blev vald! Jag var jätte nervös då på konserten för först visste intejag när jag skulle gå fram, sen hade jag klack skor som ganska höga så då blev jag rädd ifall om jag skulle trampa snett eller ramla + att det var 800 pers som satt och kolla!!!

Men det gick bra som tur! Läger upp en bild på skorna sen om ni vill och en bild när jag hade på mig allt!   

  Jag vet inte vad som hände med min data men det gick inte att få den i normalstorlek så det får bli så här liten medans. Min klänning så lika dan ut som denna fast de svarta glittret på denna klänning var guldigt på den min!

Av Fanny "Nassie" - 12 december 2012 21:09

Ny har det kommit en ny fråga nu på bloggen. Den ser du i "menyn" till höger i bloggen.

Frågan är: Vad tycker du att jag ska skriva om?

Du får jätte gärna välja något av dom!


Av Fanny "Nassie" - 8 december 2012 09:57

Nu har jag vaknat och det är snart dags för att äta frukost. Jag är så hungrig men jag ska först blogga lite.

Idag så skulle jag igentligen vara med Hanne (min klasskompis), för att vi skulle fortsätta med vårat musikprojekt.

Om jag inte nämt det tidigare så ska vi skriva om en gammal typ kompositör t.ex Mozart, Bach. Men vi valde Edvard Greig (han är en norsk kompositör), och sedan skulle man göra en film om han. Asså man fick skriva en uppsats om han men det är sååå tråkigt att skriva så mycket. För att vi får ju betyg på det här, och vem vill inte A? BTW......

Hanne kunde inte vara idag pga personliga saker som jag inte tänker ta upp men istället så får jag chilla idag istället.

Jag funderar på att åka ner till Centrum och kolla på skor till skolans julkonsert som jag sak vara med på. Man ska ju vara finklädd och en klänning har jag köpt men inte en skor än. Klänningen som jag köpt kommer från "SALT". Jag kan lägga upp en bild på den lite senare, för att nu orkar jag inte ta på mig den och gå ut och gå ut och fota.  Funderar även att fota idag men det är på typ löv och naturen, men visst det kanske blir en bild på klänningen   . Vi får se!

//Nassie   

Av Fanny "Nassie" - 7 december 2012 19:09

Jag nyss en fråga från Sofie.


Fråga: Har du instagram? Vad heter du där?

Svar: Japp, det har jag! Jag heter @fanny_isaksson där :)


Har du en fråga till mig så får du gärna ställa den till mig! Jag svarar på nästan allt! (Förutom vilken gata jag bor osv.)


//Nassie  

Av Fanny "Nassie" - 7 december 2012 18:11

Japp, då e man hemma igen då!

Förresten, imorse glömmde jag skriva att vi hade SO-prov idag. Det handlade om Hammurabis lagar, det var inte jätte svårt men det var ett ganska långt prov som gjorde att man fick skriva och skriva och skriva. Om och om igen. Men det gick ändå bra... Nu får vi vänta och se vad jag får för betyg på det! :)


Ikväll så händer det inte något speciellt förutom att det är final i X-factor. Heja Awa och Isak!!  

Min lillesyrra ha baka cupcakes och det kommer en bild på dem lite senare, det ska först bli klara!  

 



Av Fanny "Nassie" - 7 december 2012 08:15

Nu har jag kommit tillbaka från morgonträningen. Det var ganksa lätt pass idag, lite teknik och så.

Men nu är jag tillbaka i skolan och vi ska snart ha svenska lektion.....   Mitt hår ser verkligen ut som en katastrof! (bild kommmer nedan)  På svenskan ska vi argumentera för Läs plattor/surfplattor för barn under 6 år. Det ska bli kul! Jag har massa argument mot det så....  HERE WE GO!

  

// Nassie  

     


Sök i bloggen

Presentation


Hej! jag heter Fanny och jag är 13 år och i denna blogg så berättar jag om min vardag och mig själv.Jag älskar cupcakes ,simning och mode.Hoppas ni gillar bloggen och besöker den fler gånger!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva om?
 Smink
 Simning
 Mitt liv...
 Skolan
 Kläder, Mode
 Vad som är inne/ute
 Olika tester
 Hunger Games?
 Naglar..
 Sweet things!
 Tips

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards