nassies

Alla inlägg under juli 2013

Av Fanny "Nassie" - 22 juli 2013 00:00

Jaha, då var det dax att åka hem från skåne. Jag tror inte ens jag har skrivit på bloggen att jag har varit i skåne, men det har jag i alla fall. Men då får kag väll berätta lite om det då. Vi har varit här nu i en vecka hos mormor och morfar, samt att även min kusin kom dit också. Men här nere så har vi badat på Lomma Beach, shoppat i nya shopping centrumet Emporia, haft en släktträff med släkten på morfars sida och åkt en tur över till Danmark. I Danmark så shoppade vi och åkte till ett stort akvarium.

Lomma Beach

Detta var akvariumet som vi var på i Danmark, det heter "Den blå planet". Här hade de allt från hajar till pirayor.

De hade tydligen en starbucks...

Sök i bloggen

Presentation


Hej! jag heter Fanny och jag är 13 år och i denna blogg så berättar jag om min vardag och mig själv.Jag älskar cupcakes ,simning och mode.Hoppas ni gillar bloggen och besöker den fler gånger!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva om?
 Smink
 Simning
 Mitt liv...
 Skolan
 Kläder, Mode
 Vad som är inne/ute
 Olika tester
 Hunger Games?
 Naglar..
 Sweet things!
 Tips

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards