nassies

Alla inlägg under november 2011

Av Fanny "Nassie" - 3 november 2011 11:33

Hej ,alla läsare!

Nu ska jag sticka till skåne! Det tar ca 8 timmar så jag vet inte om jag hinner blogga då men om jag hinner så hinner jag.

Mamma jobbar i stan idag så vi ska åka och hämta henne på jobbet ooch sen drar vi ner!

Men nu måste jag sticka! Kram!!!! 

//Nassie

Av Fanny "Nassie" - 2 november 2011 17:52

Hallå där!

Förlåt för att bilden aldrig kom upp... men det kommer nu!!!  Den kankse är lite stor men ska fixa det i Lightroom 3 sen! Här är mina.....  

Choklad cupcakes med Rosa frosting! Så nu var bilden där den skulle vara,bra!

Nu ska jag titta på tv! Kram till alla som ser detta inlägg!

//Nassie

   

Av Fanny "Nassie" - 2 november 2011 17:38

Hej,igen!

Som jag sa innan idag så skulle jag lägga upp en bild på mina Cupcakes som jag gjorde till mamma ! Tur så var dom inte uppätna!!!



Det är choklad Cupcakes med Rosa frosting!

Receptet kommer ifrån en bok som heter "1001 cupcakes och andra fresetelser" som jag och min syrra fick av mamma och pappa helgen.

Hoppas ni ser bilden,jag ser den själv inte här men annars så skapar jag ett till inlägg!

Nu ska jag se lite på tv och sen kommer jag tillbaka! ses!

//Nassie eller aaa.... Fanny  



Av Fanny "Nassie" - 2 november 2011 09:30

God morgon alla läsare!   

Hoppas ni mår bra,det gör jag!

Idag hade jag tänkt att packa lite tills imorgon. Så jag bloggar inte så mycket idag men det blir nog minst 2 st inlägg till.

Min mamma kommer hem idag från Norrköping ikväll,det ska bli så kul att se henne! Jag har inte sett henne sen Söndags ,för hon har jobbat där nere ett tag nu! Hon har jobbat där i 2,5 veckor bara att hon har kommit hem på helgerna. 

Men nu så ska hon inte jobba där mer hon ska fortsätta att jobba här i Stockholm nu! För hon jobbade där bra för tillfället!

Jag har bakat cupcakes till henne ,men jag misstänker att dom är slut nu  Jag lägger upp en bi.d senare idag när jag har lite mer tid.

Nu måste jag nog äta frukost!

Kram till alla mina läsare!

// Nassie

Av Fanny "Nassie" - 1 november 2011 14:52

Hallå!

Jag hade designat om bloggen lite. Hoppas den blev snyggare än tidigare...

Men jag kommer ändra det snart igen  ,så den bli änu snyggare!

Jag ska till Skåne på Torsdag, (så jag kankse inte blogga då men om jag hinner så gör jag det)

Så just nu så sitter jag och skriver en lång lista på vad jag ska ha med mig. Det är typ mobilladdare,dator, datorladdare,kläder självklart, m.m

Men nu måste jag gå,jag ville bara göra ett snabbt inlägg. Men igår så bakade jag Cupcakes så jag lägger ut en bild på dom imorrn om jag hinner!

Då ses vi morgon ,nu måste jag gå!

//Nassie

  

Sök i bloggen

Presentation


Hej! jag heter Fanny och jag är 13 år och i denna blogg så berättar jag om min vardag och mig själv.Jag älskar cupcakes ,simning och mode.Hoppas ni gillar bloggen och besöker den fler gånger!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva om?
 Smink
 Simning
 Mitt liv...
 Skolan
 Kläder, Mode
 Vad som är inne/ute
 Olika tester
 Hunger Games?
 Naglar..
 Sweet things!
 Tips

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards