nassies

Alla inlägg under maj 2013

Av Fanny "Nassie" - 21 maj 2013 16:27

Sitter nu i simhallen och ska snart börja träningen. Träningen börjar 16.30 och nu är den ca 16.15 Men efter det, ikväll, så ska jag plugga en massa för att vi har No prov imorgon och jag är super nervös inför det. Provet är i Fysik och handlar om ljus. Och även imorgon måste jag plugga eftersom vi har flera prov denna vecka :( Nu så bjuder jag på två bilder medans jag lyssnar på Mackelmore- Can't hold us... Så bra låt!

Sök i bloggen

Presentation


Hej! jag heter Fanny och jag är 13 år och i denna blogg så berättar jag om min vardag och mig själv.Jag älskar cupcakes ,simning och mode.Hoppas ni gillar bloggen och besöker den fler gånger!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva om?
 Smink
 Simning
 Mitt liv...
 Skolan
 Kläder, Mode
 Vad som är inne/ute
 Olika tester
 Hunger Games?
 Naglar..
 Sweet things!
 Tips

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards