nassies

Direktlänk till inlägg 14 juni 2012

Hemma nu och ska äta

Av Fanny "Nassie" - 14 juni 2012 20:11

Nu är jag hemma från simmningen. Det blev ett ganska roligt pass men det var sprint (det är bra inför tävlingen i helgen),och det blev ingen fika. Blir lite avensjuk på min lillasyster som bara typ "lekte" på simningen och de fick fika efter. Men aja.....  No big deal

Nu ska jag äta mat. Det luktar jätte gott! Undrar vad det blir....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fanny "Nassie" - 17 augusti 2013 23:02

Som jag har sakt tidigare så fyller jag år imorgon! Ska bli kul. Jag har ingen aning vad jag får, för vissa år så kan man ha en liten aning vad man får. Men i år så har jag absolut ingen aning. Men året önskelista ser ur så här.... - Hörlurar ...

Av Fanny "Nassie" - 16 augusti 2013 14:55


Syrran och jag hade inget att göra så vi cyklade till donken och åt glass. Donken ligger ungefär 5-6 km från där jag bor, så det är inte jätte långt men ändå långt. Men det var skönt att röra på sig eftersom ingen av oss simmar idag. Plus att vi fick...

Av Fanny "Nassie" - 22 juli 2013 00:00

Jaha, då var det dax att åka hem från skåne. Jag tror inte ens jag har skrivit på bloggen att jag har varit i skåne, men det har jag i alla fall. Men då får kag väll berätta lite om det då. Vi har varit här nu i en vecka hos mormor och morfar, samt ...

Av Fanny "Nassie" - 16 juni 2013 20:12


Kommit hem från min lilla shopping idag inne i Stockholm. Och nu tänkte jag kolla på en film, Legally Blonde. Filmen verkar inte vara så jätte bra, och den är supergammal (den gjordes 2001). Men jag kom inte på någon annan film, så det fick bli denna...

Av Fanny "Nassie" - 16 juni 2013 14:55

Har nu precis vaknat och tog en snabb dusch efter frukosten. Jag var så trött efter igår så jag vaknade klockan 11.30, väldigt sent för att vara jag. Jag brukar vanligtvis vakna runt 7.30 ungefär... Men igår var jag hos min kusin och jag gick och la ...

Sök i bloggen

Presentation


Hej! jag heter Fanny och jag är 13 år och i denna blogg så berättar jag om min vardag och mig själv.Jag älskar cupcakes ,simning och mode.Hoppas ni gillar bloggen och besöker den fler gånger!

Fråga mig

5 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du att jag ska skriva om?
 Smink
 Simning
 Mitt liv...
 Skolan
 Kläder, Mode
 Vad som är inne/ute
 Olika tester
 Hunger Games?
 Naglar..
 Sweet things!
 Tips

Kategorier

Arkiv

Senaste inläggen


Skapa flashcards